środa, 23 kwietnia 2014

Listy III

Cześć tato!
Chciałam Ci powiedzieć, że tęsknię. Ostatnimi czasy nawet bardzo. Tak, że brakuje mi tchu, gdy płaczę. Tato, szkoda, że nie mogę Cię zobaczyć, że nie możesz mi odpisać. Wiesz tato, że ostatnio mi smutno? Może dlatego, że zbliża się 21 maja. Wiesz.. ten dzień w którym 3 lata temu widziałam Cię ostatni raz...

Tato możesz przekazać mojemu Tacie w Niebie, że jestem na niego zła? Tak, jestem zła, że zabrał właśnie Ciebie. Niewinnego człowieka, który dodawał mi sił każdego dnia, który pokazywał mi świat w jasnych barwach, a odkąd mi Ciebie zabrano świat ma barwy czarno-białe. Czasami przybierają szary, ale tylko czasami. Wtedy kiedy jest lepiej. 

Tato chciałabym, żebyś był teraz obok mnie. Żebyś mnie przytulił i powiedział "dobranoc". Mam nadzieję, że kiedyś Cię zobaczę. Piszę te listy w nadziei, że kiedyś mi odpiszesz, że Bóg pozwoli wysłać Ci list właśnie do mnie. Że napiszesz, że tęsknisz, że nade mną czuwasz i że mnie kochasz... 

Tato błagam Cię wróć!


5 komentarzy:

  1. Cudowne.. Martwie sie o Ciebie Modi.. :'( / D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te listy także są piękne ♥ to są twoje odczucia, czy to piszesz z perspektywy, w której nigdy nie byłaś? Będzie mi miło jak odpowiesz ;) /Kasia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest piękne ♥ w tym liście znalazła się data moich urodzin/ Kasia ♥

    OdpowiedzUsuń